torsdag 24 september 2009

Prissänkta hemma-aktiviteter!!!!

God kväll kära hallänningar, 08:or, gotlänningar, polacker, thailändare, serbokrater och alla andra som kan tänka sig läsa detta inlägg. Hoppas att det skiftande höstvädret är till allas belåtenhet och att livet flyter på som en stabil barkbåt på Ätran.

Jag går här nere i min källare dessa mörka hösttider, och med mörka hösttider menar jag inte den mörkaste perioden i vädermening, utan i besökande gäster. September är i en sommarstad en ganska snål och ensam månad. De tidigare så semesterfirande och pengaspenderande Falkenbergarna sitter oftast hemma och tänker över sitt spenderande, och livsnjutande. För att gör en lång utläggning en smula kortare tänkte jag nu i höst erbjuda lite hemmaaktiviteter, för er som inte vill ta er till "dyra" restauranger i stan (vi har varmrätter för mellan 149 och 295 kr, så jag syftar ej på oss=) .

Som många av er vet så har både jag, och min far, sysslat med Ölprovningar i olika former under många år. Är ni sugna på att dra ihop ett kompisgäng, släkten, gamla vänner eller jobbarkompisarna så passa på att göra detta i höst. Vi skräddarsyr gärna en provning för er, om ni vill ha "höstiga" öl, julöl, öl som inte "smakar öl", sommaröl, belgiskt, hemliga sorter, öl från hela världen osv. Nu i höst ger vi er också specialpriser så kostnaden för en trevlig och lärorik kväll behöver inte bli dyr!

Hör av er så klistrar vi ihop något efter era önskemål.
Alex: 0703780841
Claes: 0706977380

Ha det!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Gillar starkt konceptet och funderar på att dra ihop ett gäng för en ölprovning. Funderar på temat med halländska ölsorter.

    Skulle vilja ha lite mer information om förutsättningarna för att bättre kunna sälja in det till gänget.

    Min/max deltagare?
    Kan det inkludera mat?
    Hur brukar upplägget se ut (tid, antal ölsorter etc.)?
    Ungefärlig kostnad (förstår att det beror på men mellan tummen och pekfingret...?)

    Befinner mig utomlands för tillfället så har svårt att ringa. Maila gärna till: dellan_19@yahoo.se

    Tack!

    Mvh
    Andreas Dehlin

    SvaraRadera

Bloggintresserade